Packat och klart!

Nu är allt packat och klart. Som vanligt har jag packat alldeles för mycket, men jag antar att det är bättre att gå in med inställningen att man får vara förberedd på allt. Eftersom att vi både ska springa på stan och se fotboll, så tog utrymmet i väskan slut ganska fort då jag var tvungen att packa ner lite varma kläder också. Stockholm ligger ju ca 100 mil söderut, men det är nog ändå inte speciellt varmt att stå ute och se på fotboll i november. 

Jag kunde inte motstå att köpa med den här lilla, söta tandkrämstuben då jag var in på Apoteket igår. Den kostade endast 9 :- och är ca 6 cm hög, vilket gjorde den perfekt att packa med i min proppfulla väska!

Ha en trevlig Halloween!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0