Första advent!

En hel vecka sedan jag bloggade sist. Tyvärr finner jag inte tiden till att bättra mig, så jag får helt enkelt nöja mig med att blogga om min vardag då jag hinner. Den gångna veckan kan sammanfattas med mycket snö, jobb, besvikelse och förberedelser inför julen. Spenderade gårdagen i Luleå för att börja beta av mina juklappsinköp, dock utan större framgång då jag inte hade den rätta "köpa-julklapps-känslan", handlade till största delen julpynt - till...mig själv!

Första advent idag, vilket innebär Julskyltning i Kalix. I sällskap av Camilla tog vi oss en promenad på stan för att kika lite och vi såg både en och två tomtar samt hann med en välbehövlig fika Lyktan. Finns det något bättre café än Lyktan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0