Mitt undantag..

Jag är inte och vill inte vara en sådan person som ägnar ett helt blogginlägg (eller om du så vill, blogginlägg efter blogginlägg) åt att hylla sin bättre hälft på diverse olika sätt, men ibland måste man få göra ett undantag och märk väl detta är mitt undantag. Toni är en underbar pojkvän alla dagar, men igår överträffade han faktiskt nästan sig själv.

Efter att ha uppmärksammat att jag inte haft den bästa starten på den här veckan så hade han kommit på den geniala idén att försöka göra den bättre och vad är då inte bättre än en liten överraskning? På kvällen kom han då nämligen med en liten presentbox och i denna fanns alla mina favoritgodisar, chips och annat gott + en Cosmopolitantidning.

Med risk för att låta töntig, men bättre pojkvän får man leta efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0