Sällskapssjuk..

I brist på annat sällskap under mina sjuklingsdagar får Oprah, gänget i Vänner, Gilmore Girls och Sjunde Himlen verka som mina bästa vänner medans jag ligger i sängen under täcket och kurerar mig. Jag har nu kommit till den punkten att jag börjar bli lite smått less på att vara sjuk och att inte ha ork till någonting. Kanske ett steg i tillfriskningsprocessen?

För övrigt är det ikväll dags för den första semifinalen i Eurovision Song Contest och som jag/vi har längtat! Först på torsdag är det dags för Sverige och fröken Perelli och tills dess så planerar jag att vara frisk så att jag kan se det i sällskap med Frida och resten av våra nyligen invigda schlagerkompanjoner. Jag tippar på att hon går vidare från semi-finalen, för att sen placera sig i topp-5 på lördag. Det kan ju inte gå sämre än för The Ark i allafall..

Kommentarer
Postat av: Minna

krya på dig gumsi!

2008-05-21 @ 12:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0