Sista rycket!

Nu är jag inne i en period då jag har alldeles för mycket att göra. Dagarna består av jobb och plugg, vilket enkelt uträknat inte lämnar mycket tid över till allt annat d.v.s. Toni och mina övriga nära och kära (Frida, Camilla & Co). Jag har dåligt samvete för det, men jag har lovat mej själv att jag ska gottgöra er för det.

Förhoppningsvis är det sista rycket nu innan sommaren, för jag har planer på att hinna färdigt med det mesta innan sista maj, så att jag får några veckor ledigt innan man börjar jobba den 16 juni. Då tänker jag sikta in mej på att inte göra någonting som kräver en prestation från mej, utan i stället bara ta det som det kommer och spendera tiden med att göra det jag tycker om och som gör mej glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0