Helgens planer!

Efter en vecka full av pluggande och jobb, ska jag nu viga fredagskvällen åt vila och mys med Toni. Han har även beställt en klippning av sitt hår så det ska vi väl också hinna med.

De flesta av mina nära och kära är upptagna på annat håll i helgen (Camilla i Gbg och Toni på träningsläger) vilket gör att jag får sysselsätta mej själv på annat sätt. Jag har nämligen lovat mamma och pappa att måla om altanen, så det är hemma ute på gården som jag kommer spendera min helg. Jag håller tummarna för fint väder, då det gör arbetet så mycket roligare!

Planerna för lördagskvällen är inte bestämda ännu, men Kristina har lämnat ett bra förslag så vi får se vart det leder.

Trevlig Helg!

Kommentarer
Postat av: camilla

Hoppas du får en bra lördagskväll... Ses till veckan :) Kram

2008-05-10 @ 16:35:25
URL: http://camillalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0