Melodifestivalen, kval osv.

Då jag tyvärr inte kunde logga in på blogg.se under hela gårdagen så har det inte blivit mycket till reflektion över Melodifestivalfinalen och andra roliga händelser som jag fått ta del av under den gångna helgen.

Melodifestivalfinalen 2008: Som jag trodde, så tog Perelli hem allting. Mitt hjärta och mina röster fanns hos BWO och även om jag tycker att "Hero" är en bra representant för Sverige i den stora finalen så unnar jag inte Charlotte Perelli segern fullt ut. Jag vill se BWO som vinnnare av MF någon gång och i år var det som dags då de gjorde ett riktigt bra framförande av en bra låt! Dock kan vi sitta lugnt i TV-sofforna i maj då det stora finalen visas då jag tippar på att vi hamnar i topp-5 med Perelli i spetsen. Trots allt så var det i allafall tur att inte tanten Sanna Nielsen gick och vann då jag inte riktigt kan med denna lillgamla 23-åring.

Division 1-kval Sangis AIF vs. Holmsund City: Mina tankar delas av glädje, sorg och besvikelse. Glädje då det gick och vann den första omgången med resultatet 6-3, men sorg och besvikelse då våran Camilla bara fick 4 minuter ute på planen för att sedan ramla och bryta handleden. Stackars gumman, jag vet ju hur laddad du var inför det här och så slutar det på det här viset. Nu fick vi dock användning för begreppet "Do you need a hand?" som säkert kommer att användas under de närmsta 4-5 veckorna då jag lovar att ställa upp och hjälpa dej under tiden som halvt invalid ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Snygg blogg
Ha en fortsatt bra dag.:)

2008-03-16 @ 15:40:39
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Camilla

Du får vara min "högra hand" dom här kommande veckorna :)

2008-03-16 @ 16:26:32
URL: http://camillalena.blogg.se
Postat av: MalinMariaJ

Fin blogg.. ha en bra dag.. =)

2008-03-16 @ 16:51:35
URL: http://MalinMariaJ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0