Frisörbesök.

Imorgon är det äntligen dags för ett efterlängtat besök hos frisören. Hela mitt hår är i stort behov av en vårstädning och det känns riktigt skönt. Det har helt och hållet tappat sin färg och lyster och detta i kombination med nötta toppar etc. gör varje dag till en "Bad-Hairday". Nu försöker jag hitta en lämplig bild som visar mina önskemål om färg och typ av lugg. Detta är vad jag åstadkommit så här långt:



Jag har trivas riktigt bra med mitt mörka hår under hösten/vintern och jag vill gärna behålla en mörk underton, men med lite ljusa inslag (i takt med att det blir vår och betydligt ljusare ute). Någon som har något fler förslag?

Jag har dock inte lyckats hitta någon bra bild som beskriver mitt val av lugg, men jag får jobba vidare på det! Det blir ju inte så avancerat så kanske det räcker med en bra förklaring?

Kommentarer
Postat av: Minna

googla Adriana Lima, hon har snygg hårfärg :-)

2008-03-13 @ 20:36:10
URL: http://minnaeleonora.blogg.se
Postat av: Minna

vem håller du på ikv? :)

2008-03-15 @ 11:06:25
URL: http://minnaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0