Andra Chansen.

Andra Chansen gästade detta år Kiruna och för att vara ärlig var jag inte speciellt brydd då jag inte hade någon speciell favorit i startfältet, det jag helt klart visste var att jag inte ville att Androla skulle gå vidare till Globen. Den enda som jag på förhand hejade lite på var Nordman, trots att chanserna att lyckas var små.

Jag och Camilla bestämde oss dock för att "Ska någon till Globen så är det dom", vilket resulterade i att vi röstade som galningar och se, det gick vägen - mot allas och speciellt min egen förvåning! Lite missnöjd är jag över att jag missade Carolas reaktion då det meddelade resultatet, eftersom att vi var för upptagna med att jubla åt att våran insats faktiskt räckte till.

Det andra bidraget att ta sej till final då? Som jag tidigare skrivit så är jag inget stort fan av Sibel och kommer aldrig att bli det. Hon är bara en stor röst i en liten kropp, med noll personlighet. Definitivt inte värd en finalplats.

Angående fiaskot för Carola och Andreas så kan jag bara säga som en av Aftobladets krönikörer skrev "Hon gick en match för mycket". Det har varit för mycket Carola den senaste tiden, kunde hon inte nöja sej med att hon vann för 2 år sedan? Nåväl, nu väntar jag ivrigt på finalen nästa vecka...

Kommentarer
Postat av: Minna

Ja, hon är en tönt utan personlighet... Karl tycker hon är skitsöt men tyvärr så går man inte vidare bara för att man är smågullig så där... HAH på dig tönt sibel!

2008-03-10 @ 13:36:45
Postat av: Frida

Tyvärr är han varken till uthyres eller lån ;-)

2008-03-10 @ 22:34:35
URL: http://friedas.blogg.se
Postat av: Minna

det är kul :)

2008-03-11 @ 07:57:34
URL: http://minnaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0