Heja Sverige?

Som den icke-fotbollsintresserad människa som jag är, så tänker jag inte spendera de närmsta timmarna med att se Sveriges landslag spela boll mot solbrända greker.

Nej, i stället tänker jag bara ligga här i min säng och ta det lugnt. Det är den bästa sysselsättningen för tillfället, då jag av respekt mot Toni, inte vill störa han i hans supportande.

Det jag kan konstatera ikväll är att den enda jag supportar och hejar på när det gäller fotboll är min pojkvän!

Trevlig kväll!



Uppdatering

22.09: Toni ställer sig upp, viftar med armarna och väser fram ett skrik (för att inte väcka pappa) då Zlatan gör 1-0. Sen vänder han sig mot mig, ler och säger "Såg du det där? Se reprisen nu!"

22.14: Proceduren upprepas, fast nu med frasen "Kolla nu, kolla nu" medans han försöker få mitt intresse genom att klappa mig på benet.

Kommentarer
Postat av: Minna

åh det var så härligt när superzlatan dängade in målet ;D förstår inte hur du kan vara så oberörd!! ses snart gumman!

2008-06-11 @ 09:05:56
Postat av: Camilla

Ja sa ju det till dig innan, Zlatan avgör! ;) Inte för att du bryr dig ändå, haha.

2008-06-11 @ 21:21:26
URL: http://camillelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0