Trött?

Efter att jag slutade jobbet kl 16.30 igår kunde jag verkligen förstå och känna innebörden av ordet "trött". Att jobba 7 dagar i sträck tog till slut ut sin rätt på både kropp och hjärna. Dock har det gått över förväntan, då jag trodde att det skulle vara ännu värre, men det är vid såna här tillfällen som man blir påmind om att inställningen till det man gör har betydelse. Det är dock inget jag vill göra för jämnan eller för den del rekommendera någon att göra, men måste man så fungerar det!

Nu väntar 4 dagars ledighet, bortsett från ett extrapass på fredag (7-12), där  jag har en massa roligt inplanerat bl a årets "Luleåkalas".

Som ni kanske listat ut så står vila på schemat idag, men jag har även tänkt hinna med att baka lite till mammas födelsedag och ta ett kvällsdopp med Camilla (för övrigt premiär för i år).

                                    Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0