Jordgubbar & rapportering.

Gårdagskvällen gick i lugnets tecken. Jag var hemma och åt jordgubbar och grädde och vid kl 21 gjorde Camilla mig sällskap. Hon fick mig att skratta både en och två gånger då hon hade mycket nytt att förtälja, vilket resulterade i att hon pratade non-stop. Underhållande, men även välbehövligt då det känns som att jag levt utan någon kontakt med den yttre världen den senaste veckan (p.g.a. trötthet).

Under helgen har jag i allafall hunnit ladda batterierna, så nu är jag igång igen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, jag surrade verkligen hela tiden ;)

2008-07-06 @ 11:38:42
Postat av: Frida

Vad mumsigt med jordgubbar. Ses när jag kommer hem gumman. Sitter på centralstationen nu, kollar mailen osv. Puss

2008-07-07 @ 11:29:39
URL: http://friedas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0