Nöjd & Glad.

Efter lite mixtrande och matchande (med hjälp av Toni) har nu min blogg fått ett helt annat utseende än tidigare och jag är riktigt nöjd! Resultatet ser ni här själva :) Tack gubben!

Kvällen ska jag spendera här i Risön tillsammans med Toni framför TV:n för vi hade planerat att Wiia hela kvällen och äta lite gott. Jag trodde knappt mina öron då Toni föreslog att vi skulle äta kladdkaka för att han var sugen, för normalt sett är det jag som står för den delen i vårat förhållande - att vara den sötsugna alltså. Det är nu inhandlat tillsammans med lite annat smått och gott och vispgrädden står och väntar på att vispas (vilket blir Tonis jobb, haha).






Kommentarer
Postat av: Minna

vad snyggt det blev! det passar verkligen dej :D

2008-01-19 @ 22:36:49
URL: http://minnaeleonora.blogg.se
Postat av: Minna

okey, ja gör det! :)

2008-01-20 @ 11:13:11
URL: http://minnaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0