Ett år till ända..

Jag blir lika förvånad över att tiden går så fort varje gång det är dags för Nyårsafton och ett nytt år. Nyårsafton 2007 var faktiskt riktigt bra trots att jag jobbade fram till kl 21 och den resterande tiden spenderade jag hos Camilla där vi spelade speloch umgicks för att sedan skjuta in det nya året med lite raketer.

Året 2007 kommer jag minnas som det året då...

Jag tog körkortet (17/1)
♥  Vi äntligen fick se Justin Timberlake (19/6)
Jag & Toni åkte på våran första utlandsresa (Kreta 23-30/8)
Började springvikariera på Dagis och upptäckte att jag trivdes RIKTIGT bra med att jobba med barn!
Nära & Kära flyttade (både inom Kalix & alldeles för långt bort).

      






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0