God Juuul!

Alla julklappar är nu öppnade, god mat har man ätit och i år måste jag ha varit snäll för på min handled hänger ett Thomas Sabo-armband. Jag fick det jag önskade mig och lite till. Något som dock var en aning roligare var att se alla andras miner då det öppnade de julklappar som jag köpt till dem. I år har jag känt mig väldigt generös och det resluterade i en massa fina julklappar till de jag tycker om mest! Ibland måste man få skämma bort sina nära och kära, eller hur?

Ikväll blir det utgång och jag längtar tills jag får ta på mig min underbart söta kjol, tyvärr måste jag bara göra några smärre ändringar på den som närmare betyder att jag måste sy in den lite. Underbart sällskap, bra musik och ett glatt humör är det som kommer utgöra min kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0