Dan före dan, före dan...

Nu är det bara 6 dagar kvar till Julafton. Jag önskar att jag kunde säga att jag är färdig med alla mina inköp och julklappsbestyr, men sådant är inte fallet. Dock har jag helgen på mig, så jag känner ingen större panik. Önskar bara att det vore något bättre väder, regn och ishalka är ju inte det mest ultimata vädret för att komma in i den där "riktiga" julstämningen.

Ser verkligen fram emot den här julen då det är den första jul- och nyårshelgen på 2 år som jag får vara helt ledig! Jag har annars alltid jobbat alla dagar förutom julafton och i år ska jag verkligen bara ta det lugnt, mysa och äta. Slängde in en sista-minuten-ansökan om ledighet den 2 januari igår så att man får något längre ledighet kring nyår. Jag håller tummarna för att den går igenom..

Kommentarer
Postat av: Minna

hej gumsi..har du bakat nå gott då? :) jag tänkte kanske baka nå gott typ lussebullar till jobbet, men kan inget bra recept.. ses snaart :)

2008-12-21 @ 00:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0