Minskat klirr i kassan..

Nyss hemkommen från en shoppingdag i Luleå med Camilla. Jag hade gett klara och tydliga riktlinjer till mej själv om att inte spendera för mycket pengar då mitt kapital denna månaden inte är alltför stort, tyvärr.

Det gick ju hyfsat fram till lunch, då jag endast bara hittat lite halvintressanta grejer. Då vi fått lite mat i magen (denna gången pasta m.pastasås à la Al Capone) blev det mer fart på oss och då började mitt VISA-kort bränna i plånboken i takt med alla fynd jag gjorde. Summan av kardemumman blev såhär:



Tuptopp H&M
Skjortklänning H&M
Tröja m. fyrkantig ringning CUBUS
Sko m. öppen tå, SkoSöder

Samt div. annat smått och gott!


Nu är jag alltså lite fattigare, men också en aningen lyckligare! Jag skäms dock lite över att kläderna jag inhandlat går i färgen svart, då det är vår (och snart sommar), vilket i de flesta fallen innebär att man ska och vill  vara ljus och fin. För att döva mitt dåliga samvete intalar jag mej själv att det är bra att ha kläder till hösten. Kläderna hade dock inte varit lika fina i någon annan färg..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0