Godmorgon!

Nu kanske man äntligen våga säga att det är vår? Det är så härligt att vakna då solen skiner in genom fönstret, för att sen stiga upp och kika på termometern som visar på härliga + 11˚ c (!). Jag har sovit hyfsat bra i natt trots min förkylning. Toni och jag hade ju oturen att gå och bli sjuka samtidigt, vilket betyder att varken jag eller han haft någon som kunnat ta hand om oss lite extra. Nu hoppas jag bara på att jag ska återfå lite energi och kraft i kroppen så att jag under dagen kan ta en promenad med gott sällskap!



Kommentarer
Postat av: Minna

Japp, nu känns de verkligen som sommar typ ;P

2008-04-16 @ 09:28:14
Postat av: Camilla

En liten promenad fick vi oss iaf :)

2008-04-16 @ 15:22:29
URL: http://camillalena.blogg.se
Postat av: Frida

Tyckte inte att det var så himla speciellt faktiskt, rätt tradigt. Vill ju att Peyton & Lucas ska bli kära & lyckliga NU. Vad tycker du?

2008-04-16 @ 23:53:52
URL: http://friedas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0