Siktet inställt på choklad.

Min kropp fullkomligt skrek efter choklad igår. I mitt stilla sinne satt jag och smidde en plan med mål att hitta ngt riktigt chokladigt i Luleå under våran shoppingtur. Vart skulle jag hitta ngt i klass med "BigBabyBum"? Vi anlände, shoppade, men hittade vi ngn choklad?

Jag är lite besviken på mej själv. Efter att ha bestämt att vi skulle beställa allt fika vi ville slutade det med att jag beställde en kladdkaka med grädde och en chokladmuffins. Det var där sen problemet och besvikelsen uppstod - jag orkade inte äta upp allt (!). Jag, Linnea, fika- och tårtälskaren, ORKADE inte äta upp allt. Dags för träningsläger kanske?

För övrigt har det varit en riktigt lyckad dag. Jag har provat mkt och köpt ganska mkt. Att ladda upp inför hösten och vintern är alltid roligast. Min taktik att fundera/lägga undan fungerar bra, jag är nog dock inte ngn favoritkund direkt.

Avslutade dagen med "Ben & Jerry" och en lyckad hemfärd.

Kommentarer
Postat av: M

Orkade inte DU fika upp allt?! skärpning fimpen :-)
jag saknar er också,
så himla mycket :(

2007-09-10 @ 12:33:08
URL: http://minnaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0