Överraskningar & Kalas.

Fridagumman fyller 20 år imorgon och det skulle ju såklart firas i helgen. Fikat var toppen och tårtorna mums! Upplägget för kvällen var bra och överlag var det roligt, men som alltid när man hoppats på en helkväll, så blir man inte riktigt nöjd. Alla var så fina och sällskapet var av bästa kvalitet, det stora minuset för kvällen var det s k framträdandet av "gruppen" (?) Laser och deras "Det var en gång en liten fågel..". Jag har ännu inte kommit fram till vem som är mest patetisk:

- Laser
, för att de är så otroligt dåliga och verkligen borde skämmas för sin sång och framträdande.
- Skivbolaget (om dom ens har ett skivbolagskontrakt) för att de erbjudit dom ett kontrakt eller
- Alla dessa människor som faktiskt dansade och sjöng till deras usla musik och självmant lyssnar på dom?

Det drog verkligen ner humöret för oss allihopa + dj:ns brist på service eftersomn att han uppenbarligen vägrar att spela något som folk verkligen vill höra. Vi väntar fortfarande på Justin Timberlake..
Senare på kvällen drabbades jag av separationsångest efter att de gått upp för mej att Sanna & Minna skulle åka hem igen på söndagen. Jag har ännu inte riktigt vant mej vid tanken på attt de bor så långt bort. Jag vill ha dom här NU, NU, NU!

För övrigt har de senaste 4 dagarna gått riktigt fort. Allt började på torsdag när våra sötnosar Minna & Sanna överraskade alla med att komma hem utan att säga ett knyst till någon. Undantaget var superdetektiven Frida som avslöjade Sanna och som sen lyckades hålla masken tills dess att de hade nått Kalix.

Fredagen spenderades i Luleå med Toni, Frida & David. Siktet var inställt på lite shopping, men det gick väl lite si och så med det. För övrigt var det en toppendag som avslutades på St Lorentz Steak House.

Lite bilder från kvällen:




För fler bilder: Mitt & Fridas Pixbox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0