Noll kontroll?

Måndagkväll: Kroppen fullkomligt skriker efter choklad och min självkontroll verkar vara obefintlig. Vad gör jag? Jo, jag bakar en smarrig chokladkaka som jag delar med Camilla (jag åt halva, Cäm 1/4 ungefär). Begäret efter choklad är tillfredsställt och vi avnjuter resten av kvällen tittandes på våran favorit Ceaser när han rehabiliterar alla stackars hundar med hemska ägare.

Efter viss övertalning (från Camillas sida) slutar det med att vi tittar på TimeOut. Jag hatar TimeOut, men trots det skrattade jag. Dock åt Robert Gustafsson just för att han är Robert Gustafsson, men också för att Camilla skrattade. Där sjönk jag riktigt lågt, det är inte likt mej, haha.

Jag är och förblir en fuskis, trots hårt arbete och återhållsamhet de senaste 2 månaderna.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nog vet jag att innerst inne tycker du om Time Out ;D haha

2007-10-04 @ 12:07:04
Postat av: Frida

Vilken svag människa du är Linko ;-) Själv ligger jag har med en apelsin (läs maltesers) och vatten (läs cola) och njuter åt de nyttiga godsakerna ;) Puss på dig.

2007-10-04 @ 22:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0