Konsten att göra ingenting.

Den senaste tiden är det något som jag har haft väldigt svårt för. Jag planerar var enda ledig minut och försöker hinna med så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt. Jag har tappat den "tiden" då man inte har något att göra. Jag hinner knappt se på TV nu för tiden.

På något konstigt sätt har det tydligen satt sej i kroppen eftersom att jag glömmer bort att andas ibland, detta leder till att jag gäspar onormalt många gånger per dag och bara får en ytlig andning.
Mitt eviga planerande för att fylla varenda ledig minut har väl framkallat någon sorts stress i kroppen, vilket är lite konstigt eftersom att jag anser mej vara väldigt stresstålig.

Dags att omprioritera och börja tacka nej till saker så att jag får lite egen tid. Hur nu det ska gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0