Kalas & Presenter.

Nu är allt kalasande färdigt för denna gången, som tur är finns det lite fika kvar ännu så att jag kan fortsätta med mitt fikande i några dagar till. Toni var riktigt söt då han erbjöd sina tjänster till mej så att jag skulle få ta det lugnt hela dagen lång (dock hade jag ju lite problem med att ta det lugnt, fastän det var min födelsedag). Tanken var god i allafall, tack för det Sötnos!

Jag fick också en massa fina blommor och jag älskar färska blommor. Det skulle inte sitta fel med att alltid ha fräscha, fina blommor hemma varje vecka! Presenter fick jag också och här är några av dem:



Något som gjorde att det värmde lite extra i magen var dessa fina ord som Frida knåpat ihop och skrivit i ett kort:

"Ibland är det svårt att hitta orden,
för att beskriva den bästa vännen på jorden,
Vi knyter ihop våra vänskapsband till en knut som vi aldrig ska knyta upp,
och för att våran vänskap aldrig ska ta slut garderar vi oss med en dubbelknut!"

Vi har ju sparat en liten del av kalaset eftersom att det blir 80-årskalas nästa helg. Då får vi fira att vi blivit 20 år med dunder och brak, haha.








Kommentarer
Postat av: minna

fina presenter gumman! bra att du hade en bra dag..

2007-10-28 @ 17:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0