IKEA & Kalasplanering.

Under fredagen styrde vi kosan mot Haparanda och IKEA. Efter att ha snurrat runt lite på den finska sidan och fått Camilla att svära över den kaotiska trafiksituationen begav vi oss till IKEA. Jag hade hopp om att hitta något passande att ha ovanför min nya TV-bänk, men utan resultat. Den levereras på tisdag alt. onsdag och kanske var det anledningen till att jag inte hittade något, för jag vet ju inte ännu hur det kommer att se ut och hur jag ska ha den.
Det kommer bli så fint, så fint! Jag ser det som min lilla förskottspresent till mej själv! Synd bara att min TV inte ens är i närheten av att vars så fin och stor som den på bilden, men det får bli en senare fråga.

Här är den:



Helgen har annars förflutit på ungefär som vanligt, om än väldigt jämställd med både dressyrtävlingar och fotbollstittande. Hade vädret visat sej från sin bättre sida så hade vi nog stannat och sett klart Toni's kusins kvalmatch.

Ikväll ska vi planera inför vårat stundande 80-årskalas, Jippie! Nu har jag bara kvar att försöka knåpa ihop min önskelista och sedan hoppas på att jag får allt i fint inslagna paket.

Kommentarer
Postat av: Toni

QT!

2007-10-08 @ 18:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0