Sommaren närmar sej.

Varmt och skönt ute. Det är härligt och sen får man påbörja "uppdrag solbrun". Blekfis som jag är, men skam den som ger sej.

Nästa vecka är det födelsedagsbarnens vecka och då blir det kalas + inflyttningsfest. Kristina fyller äntligen 18 och Minna har nu blivit så stor som 20, tiden går fort när man har roligt, haha. De verkar ha ett bra upplägg inför nästa helg, så jag ser verkligen fram emot en helkväll med gummorna!

Blev stoppad av polisen ikväll för att blåsa och visa körkortet. Jag blev nästan glad, fick ju visa mitt körkort för ngn annan än mina nära och kära, haha. Det är väl antagligen bara roligt första gången.
252464-1

Kommentarer
Postat av: Minna

Oj, vad tur att du hade med dig körkortet! nu har ju både du & cäm blivit stoppade, jag vill också! det verkar roligt att bara visa upp kortet ;-) joo, nästa helg smäller det, ska bli jättekul. jag, cäm & sanna har redan smidigt lite planer, uti dej ;-) du kan ju gissa vad det är! haha, vi ses gumman. go

2007-05-31 @ 14:06:20
URL: http://MinnaEleonora.blogg.se
Postat av: Camilla

haha ja det är ju jätte roligt att bli stannad av polisen ;)

2007-05-31 @ 17:52:29
Postat av: Frida

HAHAHAHAHA! vad har du för bild?

2007-06-02 @ 21:23:31
URL: http://friedas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0