Justin Timberlake "FutureSexLoveTour2006"

Finns inga ord som kan beskriva det jag varit med om. Det var så mäktigt! Han var prästen och vi var hans församling (ca 15 000 pers). Jag är ännu mer frälst än tidigare. Jag visste att han inte skulle göra mej besviken, dock var han lite svår att fota eftersom att dansen är ett av hans signum så stod han inte stilla 1 sek på scenen.
Jag har inte ännu inte förstått vad vi fått uppleva!

Han är en sån entertainer och han får en att tro på vartenda ord han sjunger, han bjöd verkligen på sej själv. Att han spelade från 20.30 till 23.20 gjorde ju allt ännu bättre, ingen av oss ville att det skulle ta slut.
Bäst var "Cry Me A River", men alla låtar var toppade/finslipade till max så jag njöt av varenda sekund när hans underbara röst förgyllde våra öron.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0