Jag räknar minuterna..

Imorgon bär det av, Wihoo, Wihoo, Wihoo! Efter att ha längtat, planerat och räknat dagar är det nu dags! Jag, Frida, Kristina & Elli + och i Globen!
Vilket "Halleluljha-moment" det kommer att bli!

Igår gick pirret i magen helt överstyr, det pirrade så mkt i magen (och hela kroppen) att mina ögon gick i strejk och vägrade sluta sej så att jag skulle få mej lite sömn..
Än värre kommer det vara imorgon kväll efter konserten, hur ska man kunna komma ner i varv efter vad jag tror kommer bli årets/århundradets konsert?
Just nu finns det inte ord för den förväntan jag känner..



För mkt folk för att det ska var roligt är min uppfattning om utgången på Kalixdagen i helgen. Vi började hos Minna och som vanligt var det roligast där. Jag blir alltid lika less på "Jag är 35+ och har hamnat i en kris" - personerna som inte verkar förstå att de har egna kvällar då de kan gå ut. Ibland tycker jag att Stora borde ha en övre åldersgräns. När de dessutom utnämner sej själva till dörrvakter på toan och vägrar släppa in/ut ngn och är allmänt otrevliga, ja då har det då gått för långt. Blir man otrevlig när man blir äldre?
Nu ska jag ju inte dra alla över en kam, men det finns vissa som utmärker sej lite extra mkt..




Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kommer vara lycklig imorgon direkt jag vaknar och sedan för resten av mitt liv... Nu har vi ju verkligen någonting att längta efter, hur ska det gå när allting är klart och vi vill se Justin igen? Vi kommer måste resa jorden runt för våran älsklings skull.. Btw, just nu kom love stoned/ithink that she knows på the voice! Ödet or what? Lycka lycka lycka!

2007-06-18 @ 20:02:53
URL: http://friedas.blogg.se
Postat av: minna

åh, vad roligt ni kmr ha. hoppas ni ringer! ja, sura jävla kärringar var det på hotto! så ska vi aldrig bli ;-)

2007-06-19 @ 13:09:52
URL: http://minnaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0