20 - 21 juli

Jag har verkligen haft en bra helg på alla sätt och vis. Marie och Dan var och hälsade på i fredags och då var det inplanerat en fisketur. Fiskelyckan var väl inte allt för stor denna kväll, men lite nappade det ju i allafall. Vovvarna fick dock inte följa med i båten, då en av dom har en tendens att hoppa efter dragen.



Som Sanna så väl beskrev det "Detta kommer ju gå till historien eller i allafall Guiness Rekordbok" efter att jag bestämt för att komma ut kl 22.30 på lördag. Den annars så förutsägbara Linko, var rejält oförutsägbar och med lyckat resultat! Guiness Rekordbok? Nja, det är ju inget rekord direkt. Historien? Ja, kanske.

Så skoj som vi hade har jag nog aldrig haft, både före hos Camilla och sen på hotellet. Överraskade den helt ovetandes Frida som antagligen trodde att jag var hemma och tog det lugnt/sov. Frida blev glad och jag blev glad. Allt stämde, bra musik, lagom med folk och alla på ett bra humör. Nästa gång blir det Pussycat Dolls eller? Haha.
Prutartakterna med taxichaufförerna sitter i på hemmaplan också och vilket jag är grymt duktig på eftersom att jag hitills lyckats få till det pris jag vill.



Summan av kardemumman blir kanske att den annars så välplanerade perfektionisten Linko kanske får fortsätta på samma bana, vi får se..

Kommentarer
Postat av: TP

Varför skelar jag alltid när jag festar? Lazy-eyes drunk! Fascinerande.

2007-07-27 @ 15:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0