Trött & Hungrig

Nu var denna jobbhelg avklarad, dock kan jag inte känna mej helt ledig ännu eftersom att jag jobbar imorgon. För första gången på hela sommaren känner jag mej riktigt trött av allt jobbande. Kroppen och fötterna protesterar.
Tror faktiskt att vädret spelar in också, fint väder gör det mkt lättare att gå till jobbet fastän man helst skulle vilja vara ledig. Men det känns i allafall värt det den 27:e varje månad när spargrisen ökar några kilo i vikt. Nu går man i allafall in på slutsträckan till veckan, 4 dagar kvar, Jippie! Det blir en fullspäckad vecka med ett hektiskt schema:
  • Hundvakt ons-sön
  • Ridlektioner
  • Jobb, jobb, jobb!
De två förstnämnda innnebär ju bara en massa roligt, sen hade jag tänkt mej hinna och bada lite om våra vädergubbar håller vad det lovat. Håll tummarna för fint väder hela veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0