Drömmar & Karaoke.

"Jag drömde att jag var ett pokerbord" var det första orden som nådde mina öron när jag vaknade på morgon. Finns det något bättre sätt att börja dagen med än med ett leende?

För övrigt är jag expert på det här med nattliga konversationer som jag är lyckligt ovetandes om att jag håller på med tills dess att jag vaknar på morgonen och får höra sammanfattningen av. Vem har sagt att man inte kan vara underhållande fastän man sover? Min kära kusins nattliga varning för "Chinuckos i dörren" får mej att skratta varje gång det kommer på tal, haha.

Kvällen har varit fylld med karaoke och skönsång (?) från vårat håll. Efter lite tekniska komplikationer värmde vi upp med allt från schlager till "Boten Anna". Ingen falsksång här inte. Gummorna gjorde sej sen redo för att fara ut och jag styrde hemåt eftersom att jobbet väntar kl 7 imorgon.

Den går aldrig ur tiden: Pharrell feat Jay-Z - Frontin'
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0